REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Postanowienia ogólne
Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344) Synevo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 04-158, ul. Zamieniecka 80/401 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział KRS pod numerem KRS 0000235526. NIP: 527-24-71-288. Regon 14013684000000 ,(zwana dalej „Usługodawcą”) ustala niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”).
Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie www.synevo.pl, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i drukowanie.
Przez użyte w Regulaminie pojęcia rozumie się:
Serwis SynevoOnline – system stron www udostępnionych na serwerze internetowym pod adresem https://wyniki.synevo.pl/synevo-online/general_login stanowiących zbiór dokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami, przeznaczony między innymi do pobierania informacji o wyniku badań laboratoryjnych, stanowiący element systemu teleinformatycznego i służący do świadczenia Usług;
Konto – indywidualne i autoryzowane konto Użytkownika lub Administatora Placówki w Serwisie SynevoOnline
Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu SynevoOnline, polegające na umożliwieniu: dostępu przez Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki do realizowanych na podstawie umowy o współpracę odrębnie zawartej pomiędzy Placówką a Usługodawcą: zleceń, informacji o wynikach badań wykonanych w ramach tychże zleceń, pobrania obrazu PDF wyniku badań wykonanych w ramach tychże zleceń; pobrania wyników badań wykonanych w ramach tychże zleceń w formie podpisanej elektronicznie;
Placówka – podmiot wykonujący działalność leczniczą, który zawarł z Usługodawcą odrębną umowę o współpracy w zakresie odpłatnego udzielania przez Usługodawcę świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki laboratoryjnej.
Administrator Placówki – przedstawiciel Placówki, któremu na pisemny wniosek osób uprawnionych do reprezentacji Placówki utworzone jest konto w Serwisie SynevoOnline po kontakcie telefonicznym z Centrum Obsługi Klienta. Administrator Placówki posiada uprawnienia do nadawania, odbierania i ograniczania dostępu do Serwisu SynevoOnline Użytkownikom zgodnie z Instrukcją Użytkownika: Klient Instytucjonalny SynevoOnline. Administratorem placówki może być jedynie osoba, która przeczytała i zaakceptowała Regulamin oraz zobowiązała się go przestrzegać.
Użytkownik – osoba fizyczna, której nadano dostęp do Serwisu SynevoOnline przez Administratora Placówki, która otrzymała od Administratora Placówki Login i Hasło, przeczytała i zaakceptowała Regulamin i zobowiązała się go przestrzegać.
Pacjent – pacjent Placówki w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 849).
Login – indywidualnie nadawany przez Administratora Placówki ciąg znaków, podawany w celu zalogowania na Konto;
Hasło - indywidualne hasło dostępu składające się z 8 znaków będących małymi i wielkimi literami, cyframi oraz znakami specjalnymi, podawane w celu zalogowania na Konto, które Użytkownik i Administrator Placówki ma obowiązek zmieniać przynajmniej raz w miesiącu;
Kod instytucji – kod nadawany Placówce, przekazywany na etapie zawierania przez Placówkę umowę o współpracy w zakresie odpłatnego udzielania przez Usługodawcę świadczeń zdrowotnych w zakresie diagnostyki laboratoryjnej, podawany w celu zalogowania na Konto;
Centrum Obsługi Klienta - centrum obsługi klientów Synevo, dostępne pod numerem telefonu 22 120 24 00 oraz adresem email kontakt@synevo.pl;
Instrukcja Użytkownika: Klient Instytucjonalny SynevoOnline – dalej jako: „Instrukcja Użytkownika”, dokument stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, będący jego integralną częścią, zawierający techniczny opis funkcjonalności Serwisu SynevoOnline.
Zakazane jest udostępnianie przez Pacjenta, Administratora Placówki lub Użytkowników w związku z dostępem do Serwisu SynevoOnline informacji i treści niezgodnych z prawem, obraźliwych, sprzecznych z dobrymi obyczajami, nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd, a także treści zawierających wirusy lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów komputerowych.
Synevo nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Pacjenta, Administratora Placówki lub Użytkownika hasła do Serwisu SynevoOnline osobom trzecim.
Regulamin został przygotowany z uwzględnieniem przede wszystkim następujących aktów prawnych:
prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2460 ze zm.) – dalej jako „p.t.”;
ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.);
kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.);
ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.) – dalej jako „u.p.k.”;
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
Rejestracja Administratora Placówki i Użytkownika
Rejestracja Administratora Placówki i Użytkownika odbywa się zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Użytkownika.
Korzystanie z Usług
Usługi nie stanowią udzielania świadczeń zdrowotnych, lecz mają jedynie na celu udostępnienie dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami art. 26 ust. 3 pkt. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 849 z późn. zm.), w zakresie, w jakim została ona wytworzona w procesie udzielania świadczeń przez Usługodawcę na podstawie umowy o współpracę zawartej z Placówką.
Usługodawca nie gwarantuje ciągłej operacyjności i dostępności funkcjonalności Serwisu SynevoOnline. Ograniczenie dostępności i zakłócenia w działaniu Serwisu SynevoOnline mogą wynikać, między innymi, z siły wyższej.
Pacjent, Użytkownik lub Administrator Placówki powinien niezwłocznie poinformować Usługodawcę, drogą mailową na adres iod@synevo.pl, o wszelkiego rodzaju naruszeniach bezpieczeństwa.
Szczegółowe zasady korzystania z Usług określone są w dokumencie Instrukcja Użytkownika.
Pacjent może rozpocząć korzystanie z Usług po kliknięciu w hiperłącze otrzymane od Użytkownika w formie wiadomości tekstowej lub maila oraz zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności.
Pacjent ma też możliwość rozpoczęcia korzystania z Usług po wprowadzeniu w Serwisie SynevoOnline numeru zlecenia otrzymanego od Użytkownika oraz zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności..
Zawieszenie, ograniczenie i zaprzestanie korzystania z Usług
Pacjent, Użytkownik lub Administrator Placówki może zrezygnować z korzystania z Usług w każdym czasie, bez dodatkowych opłat i bez konieczności wskazywania przyczyny. w tym celu Użytkownik powinien skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta drogą mailową, na adres kontakt@synevo.pl w tytule umieszczając hasło „Rezygnacja z Serwisu SynevoOnline”.
W przypadku naruszenia Regulaminu lub przepisów prawa przez Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki lub w przypadku gdy Usługodawca ma uzasadnione przypuszczenia, że jest to konieczne dla ochrony bezpieczeństwa Usługodawcy, Użytkowników, Administratorów Placówek, lub osób trzecich, lub na potrzeby prowadzonych postępowań, Usługodawca zachowuje sobie prawo do:
Ograniczenia dostępu i możliwości korzystania z Serwisu SynevoOnline;
Zawieszenia czasowo lub bezterminowo konta Użytkownika lub Administratora Placówki.
Pacjentowi, Użytkownikowi ani Administratorowi Placówki nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu korzystania przez Usługodawcę z praw określonych w ust. 2.
Płatności
Usługi na rzecz Pacjenta, Użytkownika i Administratora Placówki świadczone są nieodpłatnie.
Wymogi techniczne
Korzystanie z Usług wymaga spełnienia następujących warunków technicznych:
posiadanie przez Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki komputera lub urządzenia mobilnego z jedną z następujących przeglądarek internetowych Chrome, Firefox, Internet Explorer, oraz z dostępem do sieci Internet;
W razie korzystania przez Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki ze sprzętu i oprogramowania, które nie spełniają wymogów technicznych opisanych w Regulaminie, Usługodawca nie odpowiada za jakość świadczonych Usług lub niewykonanie Usług.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia Usług oraz przesyłu danych, Usługodawca podejmuje środki, w szczególności techniczne, adekwatne do zagrożenia.
Zapytania, uwagi i reklamacje
Pacjentom, Użytkownikom i Administratorom Placówek przysługuje prawo zgłaszania zapytań, uwag i reklamacji w związku ze świadczeniem Usług.
Zapytania, uwagi i reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail kontakt@synevo.pl (w tytule maila wpisując „reklamacja”) lub telefonicznie pod numerem Centrum Obsługi Klienta.
Rozpatrzenie zapytań, uwag i reklamacji następuje w najszybszym możliwym terminie w formie elektronicznej nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia.
Treść reklamacji powinna zawierać, co najmniej:
dane pozwalające na identyfikację Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;
określenie przedmiotu reklamacji oraz okoliczności będących podstawą reklamacji wraz z datą ich zaistnienia;
określenie oczekiwań Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki.
Zasady przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Usług
Administratorem danych osobowych Administratora Placówki, Pacjentów i Użytkowników w związku z realizacją Usług jest Usługodawca, tj. Synevo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 04-158, ul. Zamieniecka 80/401 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział KRS pod numerem KRS 0000235526. NIP: 527-24-71-288. Regon 14013684000000.
Usługodawca przetwarza następujące kategorie danych osobowych Administratora Placówki, Pacjentów i Użytkowników: imię, nazwisko, numer telefonu, adres email. W ramach realizacji Usług przetwarzane mogą być dane o stanie zdrowia oraz dane genetyczne Pacjentów (dostęp do dokumentacji medycznej).
Usługodawca pozyskuje dane osobowe Użytkowników i kolejnych Administratorów Placówek od Administratora Placówki, któremu został nadany dostęp do Serwisu SynevoOnline za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta. Usługodawca pozyskuje dane osobowe Pacjentów od Użytkowników udzielających im świadczeń zdrowotnych oraz od samych pacjentów.
Z administratorem danych osobowych można się skontaktować poprzez adres email, formularz kontaktowy pod adresem kontakt@synevo.pl , telefonicznie pod numerem 22 120 24 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@synevo.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Celem przetwarzania danych osobowych Administratora Placówki, Pacjentów i Użytkowników jest realizacja Usług w rozumieniu niniejszego Regulaminu, w szczególności umożliwienie Pacjentom oraz osobom wyznaczonym przez Placówkę uzyskania dostępu do wyników świadczeń zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, realizowanych na podstawie odrębnie zawartej pomiędzy Placówką a Usługodawcą umowy o współpracę.
Podstawą prawna przetwarzania danych osobowych Pacjenta, Użytkownika lub Administratora Placówki jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 27 ust. 4 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 849 z późn. zm.)zm. ), oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z art. 26 ust. 3 pkt 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 849 z późn. zm.). W zakresie, w jakim przetwarzane są dane o stanie zdrowia i dane genetyczne Pacjenta, podstawą jest art. 9 ust. 2 lit. h RODO w związku z art. 27 ust. 4 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
Dane osobowe Pacjenta, Administratora Placówki i Użytkownika mogą zostać ujawnione: podmiotom, które świadczą na rzecz administratora usługi wsparcia technicznego i administracyjnego w zakresie niezbędnym do świadczenia przez nie usług (np. serwis systemów IT i oprogramowania).
Administrator danych osobowych nie zamierza przekazywać danych osobowych Pacjenta, Administratora Placówki ani Użytkownika do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe Administratora Placówki lub Użytkownika będą przetwarzane przez okres do czasu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o współpracę zawartej przez Usługodawcę z Placówką lub do czasu rezygnacji z korzystania z Usług zgodnie z pkt. IV ust. 1 Regulaminu lub bezterminowego zawieszenia dostępu do Serwisu SynevoOnline zgodnie z z pkt. IV ust. 2 Regulaminu. Dane osobowe Pacjenta będą przetwarzane przez okres właściwy, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, dla przechowywania dokumentacji medycznej, do której dostęp jest przedmiotem Usług.
Pacjent, Użytkownik i Administrator Placówki ma prawo do: żądania dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; żądania ich sprostowania; żądania ich usunięcia; żądania ich ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; żądania przeniesienia danych osobowych.
Pacjentowi, Użytkownikowi i Administratorowi Placówki przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora. Szczegółowe informacje dotyczące trybu i sposobu wniesienia skargi znajdują się na stronie internetowej organu nadzorczego.
Dane osobowe Pacjenta, Użytkownika i Administratora Placówki nie są poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Postanowienia końcowe
Pacjent, Użytkownik i Administrator Placówki ponosi koszty wynikające z korzystania z usług telekomunikacyjnych, w tym środków komunikacji elektronicznej, niezbędnych do korzystania z Usług, wg cennika operatora, świadczącego na rzecz Użytkownik usługi telekomunikacyjne.
Serwis SynevoOnline zawiera treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz dobra niematerialne chronione prawem własności intelektualnej. Żadna z tych treści, w szczególności tekst, zdjęcia, programy, grafika, znaki towarowe, ikony, logotypy itp. prezentowane w serwisie nie mogą być powielane ani rozpowszechniane w żadnej formie i w żaden sposób bez uprzedniego zezwolenia. Pacjent i Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystywania treści zamieszczonych na Platformie wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku własnego.
Usługodawca poinformuje Użytkownika i Administratora Placówki o wszelkich zmianach Regulaminu niezwłocznie drogą mailową na adres mailowy wskazany w Serwisie SynevoOnline przez Użytkownika lub Administratora Placówki.
Regulamin może ulec zmianie m.in. w przypadku:
zmiany obowiązujących przepisów prawa, mającej wpływ na treść Regulaminu;
zmiany związanej z zakresem świadczonych usług;
zmiany związanej z rodzajem świadczonych usług;
zmiany dotyczącej wymagań technicznych;
zmiany związanej z rozszerzeniem funkcjonalności Platformy.
Polityka prywatności Synevo Sp. z o.o.
Szanowny Pacjencie,
Na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Pragniemy poinformować iż:
Administratorem Twoich Danych Osobowych jest:
Synevo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Zamieniecka 80/401,
04-158 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000235526, NIP: 527-24-71-288, Regon: 140136840.
Inspektor Ochrony Danych.
Synevo Sp. z o.o. wyznaczyło Annę Dąbrowską-Kordzińską jako Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz kontaktować się: • drogą e-mail: iod@synevo.pl,
• pisemnie na adres: Inspektor Danych Osobowych, ul. Zamieniecka 80/401, 04-158 Warszawa
3. Kategorie danych osobowych, które przetwarzamy. Kategorie danych, które przetwarzamy wynikają z obowiązujących nas przepisów prawa i wymagane są w celu wykonania badania diagnostycznego. Rodzaj gromadzonych danych osobowych zależy również od rodzaju badania diagnostycznego. Nie każde badanie wiąże się z obowiązkiem gromadzenia wszystkich danych wymienionych poniżej:
Dane osobowe: imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, PESEL, numer i seria dokumentu tożsamości w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL, płeć, wiek, adres zamieszkania, imiona rodziców, cel badania.
Dane szczególnie chronione, dotyczące stanu zdrowia: rozpoznanie jednostki chorobowej, podawane leki, wyniki aktualnych i poprzednich badań diagnostycznych, istotna dokumentacja medyczna.
Dane genetyczne – w przypadku badań genetycznych.
Możemy również otrzymać Twój numer telefonu i adres e-mail, dane te nie są nam niezbędne do wykonania badań, ale umożliwią nam kontakt z Tobą, gdy będzie to konieczne, a także udostępnienie Ci dokumentacji medycznej w ramach komunikacji elektronicznej oraz poprzez Serwis SynevoOnline. Źródłem tych danych może być podmiot wykonujących działalność leczniczą udzielający Ci świadczeń zdrowotnych.
4. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych: Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w zakresie prowadzenia działalności leczniczej, w tym także w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, jest art. 9 ust. 2 lit. h RODO, w powiązaniu z przepisami prawa medycznego, w szczególności: ustawą z
15.04.2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 295 z późn. zm.), ustawą z 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 849 z późn. zm. oraz z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 849 z późn. zm ).
W zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych podstawą są przepisy prawa podatkowego, w tym m.in. ustawy z dnia 29.09.1994 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 351).
W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, Twoje dane mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Cel przetwarzania danych osobowych.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przez Synevo Sp. z o.o działalności leczniczej, w szczególności w celu świadczenia usług medycznych z zakresu laboratoryjnej diagnostyki medycznej oraz prowadzenia i udostępniania wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej. Twoje dane mogą być również przetwarzane na potrzeby prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych, realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną, a także w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
Synevo Sp. z o.o. nie będzie stosowała wobec Ciebie zautomatyzowanego podejmowania decyzji na podstawie profilowania.
Dostęp do Twoich danych:
Poza Synevo Sp. z o.o. dostęp do Twoich danych mają:
Podmioty, które przetwarzają dane na zlecenie Synevo Sp. z o.o.
Podmioty, których uprawnienia wynikają z obowiązujących przepisów prawa.
Uprawnione organy Państwowe, które zwrócą się do nas o udostępnienie Twoich danych osobowych.
Osoby, które zostały przez Ciebie upoważnione.
Okres przetwarzania Twoich danych osobowych w Synevo Sp. z o.o.
Mamy obowiązek przechowywania dokumentacji medycznej co do zasady przez co najmniej 20 lat, a dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przechowujemy przez 5 lat. Jeżeli dane przetwarzaliśmy w celu dochodzenia roszczeń, przechowujemy je do czasu przedawnienia tych roszczeń.
Po upływie tego czasu dokumentacja w formie papierowej zostanie zniszczona, a dane w formie elektronicznej zostaną usunięte w sposób uniemożliwiający identyfikację Pacjenta.
Przekazywanie danych do państw trzecich Dane do państw trzecich wysyłamy wyłącznie na podstawie specjalnej, odrębnie wyrażonej zgody.
Prawa osób, których dane osobowe dotyczą:
Przysługują Ci następujące prawa wynikające z RODO:
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Prawo do wycofania zgody.
Prawo dostępu do Twoich danych osobowych.
Prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych.
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Prawo żądania usunięcia danych osobowych.
Prawo do przenoszenia danych osobowych.
Jednak z uwagi na obowiązujące nas przepisy prawa nie wszystkie z żądań będziemy w stanie spełnić. W szczególności Synevo Sp. z o.o. jako podmiot leczniczy jest zobowiązana do przechowywania dokumentacji medycznej przez okres wynikający z przepisów prawa (ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta).
Każde żądanie zostanie przez nas rozpatrzone indy- widualnie.
Jeśli masz zastrzeżenia dotyczące przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych, żebyśmy mogli to naprawić. Przysługuje Ci również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - za pośrednictwem strony internetowej lub pod adresem: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa
11. Podanie danych osobowych.
Korzystanie z usług Synevo Sp. z o .o jest dobrowolne, jednak jako podmiot leczniczy jesteśmy zobowiązania do prowadzenia dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w związku z tym niepodanie danych osobowych uniemożliwi nam przyjęcie zlecenia na badania laboratoryjne.
Synevo Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do bieżącej aktualizacji informacji zawartych w niniejszym dokumencie.
Obowiązuje od 2020-10-01